מחקר מלווה

סביבת המראה מהווה מצע ניסוי מתקדם להתנסויות שונות הקשורות להוראת מתמטיקה החל מסביבת עבודה של תלמידים, דרך סביבת התנסות למורים כחלק מהוראה בכיתה או כחלק מתכניות פיתוח מקצועי, ועד לסביבת מעקב אחרי פראקטיקות ותופעות כיתתיות אצל מורים שונים או בכיתות שונות של אותם מורים.

המערכת מהווה מצע ניסוי כבר משלב העיצוב שלה והניסוי כפיילוט (תחילת 2015), וממצאים שונים בנוגע לתיוג אוטומטי של פתרונות למשימות מתמטיות כבסיס לקבלת החלטות של המורה בזמן אמת בכיתה פורסמו במסגרות מדעיות שונות (כתבי עת וכנסים אקדמיים), כפי שמפורט להלן. מחקר עדכני בנוגע לדוגמאות המוגשות בצמוד לבחירות במשימות רב-ברירה הוצג במסגרת כנס CERME 10.