Skip to content
דף הבית
אודות
סרטונים וחומרי הדרכה
סרטוני הפעלה של מורים מערכת המרא"ה
סרטוני הדרכה למורים – עברית
סרטוני הדרכה למורים – ערבית
השתלמויות
השתלמות קהילה תשפ"א
מצגות השתלמות קהילה תשפ"א
הקלטות השתלמות קהילה תשפ"א
מפגש חשיפה סביבת המרא"ה
פרסומים בתקשורת
מחקר מלווה
עבודות גמר
הערכה מעצבת אוטומטית: מה ניתן ללמוד מדוגמאות של סרטוטים דינמיים של מרובעים?
הבדלים בהתייחסותם של מורים אל מאפייני סקיצות של פרבולות בכיתה בניתוח אוטומטי לעומת ידני
הגורמים המשפיעים על שיקול הדעת הפדגוגי של מורי המתמטיקה בהערכה של אי דיוקים בסקיצות של פרבולות בסביבה דיגיטלית
פעילויות
פעילויות בשפה העברית
פעילות שתורגמו לשפה הערבית
ידיעון
יצירת קשר
שאלות נפוצות
English
תפריט
דף הבית
אודות
סרטונים וחומרי הדרכה
סרטוני הפעלה של מורים מערכת המרא"ה
סרטוני הדרכה למורים – עברית
סרטוני הדרכה למורים – ערבית
השתלמויות
השתלמות קהילה תשפ"א
מצגות השתלמות קהילה תשפ"א
הקלטות השתלמות קהילה תשפ"א
מפגש חשיפה סביבת המרא"ה
פרסומים בתקשורת
מחקר מלווה
עבודות גמר
הערכה מעצבת אוטומטית: מה ניתן ללמוד מדוגמאות של סרטוטים דינמיים של מרובעים?
הבדלים בהתייחסותם של מורים אל מאפייני סקיצות של פרבולות בכיתה בניתוח אוטומטי לעומת ידני
הגורמים המשפיעים על שיקול הדעת הפדגוגי של מורי המתמטיקה בהערכה של אי דיוקים בסקיצות של פרבולות בסביבה דיגיטלית
פעילויות
פעילויות בשפה העברית
פעילות שתורגמו לשפה הערבית
ידיעון
יצירת קשר
שאלות נפוצות
English
חיפוש
עמוד הבית
»
סרטוני הדרכה למורים – ערבית
העברת ממשק לשפה הערבית- חלק ראשון
העברת ממשק לשפה הערבית- חלק שני