Skip to content
  • דף הבית
  • אודות
  • סרטונים וחומרי הדרכה
    • סרטוני הפעלה של מורים מערכת המרא"ה
    • סרטוני הדרכה למורים – עברית
    • סרטוני הדרכה למורים – ערבית
    • השתלמויות
      • השתלמות קהילה תשפ"א
        • מצגות השתלמות קהילה תשפ"א
        • הקלטות השתלמות קהילה תשפ"א
      • מפגש חשיפה סביבת המרא"ה
    • פרסומים בתקשורת
  • מחקר מלווה
    • עבודות גמר
      • הערכה מעצבת אוטומטית: מה ניתן ללמוד מדוגמאות של סרטוטים דינמיים של מרובעים?
      • הבדלים בהתייחסותם של מורים אל מאפייני סקיצות של פרבולות בכיתה בניתוח אוטומטי לעומת ידני
      • הגורמים המשפיעים על שיקול הדעת הפדגוגי של מורי המתמטיקה בהערכה של אי דיוקים בסקיצות של פרבולות בסביבה דיגיטלית
  • פעילויות
    • פעילויות בשפה העברית
    • פעילות שתורגמו לשפה הערבית
  • ידיעון
  • יצירת קשר
    • שאלות נפוצות
  • English
תפריט
  • דף הבית
  • אודות
  • סרטונים וחומרי הדרכה
    • סרטוני הפעלה של מורים מערכת המרא"ה
    • סרטוני הדרכה למורים – עברית
    • סרטוני הדרכה למורים – ערבית
    • השתלמויות
      • השתלמות קהילה תשפ"א
        • מצגות השתלמות קהילה תשפ"א
        • הקלטות השתלמות קהילה תשפ"א
      • מפגש חשיפה סביבת המרא"ה
    • פרסומים בתקשורת
  • מחקר מלווה
    • עבודות גמר
      • הערכה מעצבת אוטומטית: מה ניתן ללמוד מדוגמאות של סרטוטים דינמיים של מרובעים?
      • הבדלים בהתייחסותם של מורים אל מאפייני סקיצות של פרבולות בכיתה בניתוח אוטומטי לעומת ידני
      • הגורמים המשפיעים על שיקול הדעת הפדגוגי של מורי המתמטיקה בהערכה של אי דיוקים בסקיצות של פרבולות בסביבה דיגיטלית
  • פעילויות
    • פעילויות בשפה העברית
    • פעילות שתורגמו לשפה הערבית
  • ידיעון
  • יצירת קשר
    • שאלות נפוצות
  • English

עמוד הבית » מצגות השתלמות קהילה תשפ"א

  • מצגת מפגש קהילה רביעי 4.2- ד"ר שושי גלעד